Zakres obowiązków
-
Kreowanie, planowaniei kontrola działań marketingowych
-
Odpowiedzialność i nadzór nad strategiami marketingowymi i komunikacyjnymi projektów
-
Współpraca z agencjami marketingowymi i PR oraz koordynowanie działań dla powierzonych projektów
-
Organizowanie dni otwartych oraz innych eventów
-
Tworzenie komunikatów marki firmy, materiałów pomocniczych
-
Współpraca z działem sprzedaży i działami wewnętrznymi dewelopera
-
Analiza rynku i działań konkurencji
Wymagania
-
Kilkuletnie doświadczenie zawodowe zdobyte w dziale marketingu w spółce deweloperskiej;
-
Praktyczna znajomość zasad związanych z tworzeniem i wdrażaniem strategii i planów marketingowych
-
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
-
Samodzielność oraz zaangażowanie w wykonywaną pracę
-
Dobra organizacja pracy
-
Komunikatywność, otwartość na pracę zespołową
-
Kreatywność i nieszablonowe podejście do realizowanych projektów
-
Inicjatywa, elastyczność, wszechstronność