Koordynator ds. marketingu i sprzedaży

Zakres obowiązków

  • Kreowanie, planowaniei kontrola działań marketingowych

  • Odpowiedzialność i nadzór nad strategiami marketingowymi i komunikacyjnymi projektów

  • Współpraca z agencjami marketingowymi i PR oraz koordynowanie działań dla powierzonych projektów

  • Organizowanie dni otwartych oraz innych eventów

  • Tworzenie komunikatów marki firmy, materiałów pomocniczych

  • Współpraca z działem sprzedaży i działami wewnętrznymi dewelopera

  • Analiza rynku i działań konkurencji

Wymagania

  • Kilkuletnie doświadczenie zawodowe zdobyte w dziale marketingu w spółce deweloperskiej;

  • Praktyczna znajomość zasad związanych z tworzeniem i wdrażaniem strategii i planów marketingowych

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego

  • Samodzielność oraz zaangażowanie w wykonywaną pracę

  • Dobra organizacja pracy

  • Komunikatywność, otwartość na pracę zespołową

  • Kreatywność i nieszablonowe podejście do realizowanych projektów

  • Inicjatywa, elastyczność, wszechstronność

Oferujemy

możliwość rozwoju w dynamicznie rozwijającej się spółce z branży nieruchomości

atrakcyjne wynagrodzenie

prywatną opiekę medyczną

pracę w doskonale zlokalizowanym i nowoczesnym biurze

niezbędne narzędzia pracy