Zakres obowiązków
-
Dekretowanie i księgowanie dokumentów
-
Bieżąca analiza i weryfikacja zapisów na kontach księgowych, w tym kontrola rozrachunków
-
Prowadzenie ewidencji kosztów księgowych, uzgadnianie ich z kontami Księgi Głównej
-
Księgowanie i wyliczanie: rezerw, wycen walutowych, podatku odroczonego, podatku od nieruchomości, amortyzacji, RMK
-
Przygotowywanie deklaracji podatkowych i raportów na potrzeby wewnętrzne oraz dla instytucji zewnętrznych
-
Księgowanie wyciągów bankowych
-
Przygotowywanie przelewów bankowych
-
Uzgadnianie i potwierdzanie sald z kontrahentami
-
Współpraca z zewnętrznymi instytucjami (np. ZUS, GUS)
-
Udział w przygotowaniu sprawozdań finansowych
Wymagania
-
Wykształcenie w obszarze ekonomii, rachunkowości lub finansów
-
Znajomość prawa podatkowego, ustawy o rachunkowości
-
Znajomość MS Excel
-
Znajomość języka angielskiego min w stopniu B2
-
Doświadczenie min. 7- 5 lat w zawodzie księgowego
-
Analityczność, skrupulatność